Неможливі речі робимо одразу. На чудеса доведеться трохи зачекати (напис на дверях штабу Винищувального командування Королівських повітряних сил періоду битви за Англію)
Агонія "Антонова"
Отримати посилання
Facebook
Twitter
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Стаття з польського часоопису Wojsko i Technika 2/2021
Учора в мережі з’явилось відео полювання нашого fpv - дрона за черговим запорєбріковим раритетом. Машина на гусеничному шасі, яке безпомильно дозволяє ідентифікувати її танковий генотип, не має башти, а замість неї – квадратну нерухому рубку. Фахівці ідентифікували цього аналоховнєта як «високозащіщьонноє транспортноє срєдство (ВТС) «Ладога». Виріб надзвичайно рідкісний і маловідомий. Для чого призначена «Ладога»? Створювалась вона для евакуації генералів та інших високопосадовців за умов застосування зброї масового ураження. Проєктувалась вона Кіровскім заводом в Лєнінбурзі – розробником газотурбінних танків Т-80. Не дивно, що за основу взяли шасі саме цього танка з двигуном ГТД-1000ТФ (за іншими даними – ГТД-1250) потужністю 1100 (1250) к.с. Замість башти встановили броньовану рубку з чотирма зручними кріслами для VIP -пасажирів, засобами зв’язку, спостереження та системою життєзабезпечення «как на касмічєском караблє». Навіть шоломофони для «Ладоги» виготовили особливі – не зі
Створення цього літака було зумовлене низькою ефективністю надзвукового однорежимного середнього бомбардувальника Ту-22 – прийнятий на озброєння у 1962 р., він дуже швидко перестав відповідати вимогам часу. Хоч позначення Ту-22М чітко вказує на наступність з попередньою конструкцією, насправді він став цілком новою машиною – спільним у Ту-22 і Ту-22М було лише тактичне призначення. Новий бомбардувальник отримав крило змінної стрілоподібності, що суттєво розширювало область його застосування. Проектування літака під індексом "145" почалось наприкінці 1964 р. За п’ять років, 30 серпня 1969 р., в повітря піднявся перший дослідний екземпляр Ту-22М0. До 1972 р. виготовили дев’ять літаків цієї модифікації. Вони обладнувались ТРДДФ НК-144-22, створеними на базі двигуна пасажирського надзвукового літака Ту-144 і використовувались лише для випробувань, а також підготовки екіпажів. Паралельно до кінця 1972 р. виготовили дев’ять літаків Ту-22М1, які відрізнялись зменшеною масою й уд
Велика і цікава стаття з жовтневого числа Air Forces Monthly За бажання - можете підтримати блог невеличким донатом: https://www.buymeacoffee.com/andrijkhar9
Коментарі
Дописати коментар