РАФ особливого призначення
Побачивши таку розвалюху, ми, швидше за все, байдуже
проминемо її. Лише фахівці, до того ж, добряче обізнані не стільки з історією
радянського автопрому, скільки з історією ядерних проєктів СРСР, зможуть належним
чином оцінити цю гору брухту. Отже, на фото – унікальний варіант відомого
мікроавтобуса РАФ-2203, призначений для пересування... під землею! Невідомо,
скількох власників він змінив, і в які нетрі замкаддя потрапив, аж поки не був
виставлений на продаж в інтернеті.
Отже, що ж це за машина? Це спецваріант мікроавтобуса, призначений для пересування в «об’єкті 1090» - підземному тунелі, який поєднує кремль з «об’єктом 54» резервним підземним центром під районом Рамєнкі. Тунель цей пристосований для руху як рейкового, так і безрейкового транспорту. Ним керівництво СРСР мало евакуюватись в разі початку ядерної війни.
Чим відрізняється підземний «рафік» від звичайного? Насамперед,
зсувними дверима замість звичайних. Крім того, він на 15 сантиметрів вужчий.
Ну, і, звичайно, має електродвигун.
Один з колишніх працівників РАФу колись виклав «обрізки» фото підземного мікроавтобуса, які дозволяють зробити висновок, що ця машина призначена була для транспортування совдєповських геронтократів не тільки в сидячому положенні, але й в лежачому – раптом у когось від стресу серце прихопить.
В 1990-х роках «рафіки» були замінені «капіталістичними» «Ніссанами».
Який зараз вид транспорту використовується в «об’єкті 1090» - невідомо.
Шановні читачі, якщо моя писанина вас
зацікавила – можете докинути трошки на книжечки: https://www.buymeacoffee.com/andrijkhar9
Коментарі
Дописати коментар