Мостоукладачі для пожежників
Погодьтесь, незвично бачити автомобільні мостоукладачі в червоному кольорі - зазвичай така техніка пофарбована у "військові" оливкові кольори. Річ у тім, що на цих фото - не армійські машини, а рятувальні - Рятувального відділу Державної пожежної служби Чехії (ДСНС на наші гроші). Під час повеней трапляються випадки, коли нищаться мости, відрізаючи деякі місцевості. Наявність в Рятувальному відділі власних мостоукладачів дозволяє оперативно відновлювати доступ, не вдаючись до допомоги армійських інженерних частин.
Нещодавно Рятувальний відділ отримав два нових мостоукладачі АМ-70ЕХ, які замінили старі машини АМ-50 (експлуатувались з 1970-х років). Машина використовує шасі Tatra 815-7TDR41.331 8x8.1R з восьмициліндровим Tatra Т3С-928.90 (робочий об'єм 12,7 л, потужність 300 кВт), трансмісією Tatra 10TS210N і дводверною чотиримісною кабіною.Міст важить 8,22 т, а його довжина становить 13,5 м, що дозволяє перекривати перешкоди завширшки до 12,5 м. Ширина мосту - 4,3 м (проїжджої частини - 3,5 м). Вантажопідйомність відповідає класу MLC 70 за стандартом STANAG 2021 (70 т для колісної техніки і 63,5 для гусеничної). Мостові конструкції можна поєднувати - до восьми штук, утворюючи міст над перешкодою шириною до 106 м і глибиною до 6 м. Час наведення односекційного мосту - 12 хвилин. Додатково мостукладач обладнаний бульдозерним відвалом, признченим для розчистки підходів до місця наведення мосту.
Шановні читачі, якщо моя писанина вас зацікавила – можете докинути трошки на книжечки: https://buymeacoffee.com/andrijkhar9
Приватбанк: 5168 7456 7352 6783
Коментарі
Дописати коментар