З історії МВГ: совдєпія
Трапилось кілька цікавих фото з першими совєтськими серійними автомобілями АМО-Ф15 - копіями Fiat 15ter (так, "Жигуль-копійка" не був першою копією "Фіата", яка випускалась у совдєпії). На цьому знімку - парад на красній площі маССкви 1 травня 1931 р. Спарені тумбові установки "Максимів", обслуга в стильних кожанках.Інший варіант - два "Максими" на шворневих зенітних установка. Кути горизонтального обстрілу досить обмежені. В лавках - ящики для карабінів обслуги.Ще один варіант автомобіля під два "Максими". Якщо машина на попередньому фото - спеціалізована зенітна, для супроводу колон, то ця - "піхотно-станкова". Кулемети встановлювались на тумби разом зі штатними станками, їх можна було швидко зняти і використати в піхотному бою.А це - машина з "Льюїсом", причому кулемет - авіаційного варіанту.
І кілька слів про економіку. Упродовж 1924-1931 рр. на заводі АМО (майбутній ЗіС, потім ЗіЛ) виготовили близько шести тисяч АМО-Ф15 (і ще з пів тисячі шасі під автобуси і пожежні машини). Собівартість автомобіля становила 8500 рублів. У той же час імпортна полуторка Ford AA коштувала 800-900 рублів.
Шановні читачі, якщо моя писанина вас зацікавила – можете докинути трошки на книжечки: https://buymeacoffee.com/andrijkhar9
Приватбанк: 5168 7456 7352 6783




Коментарі
Дописати коментар