Якщо не вистачає на "Тукано"...

 

Що робити, якщо не вистачає грошей на "Тукано"? Можна купити його зменшену копію! Саме так, вочевидь, розмірковували військові авіатори з Домініканської Республіки. Ця країн має проблемного сусіда - злиденну Гаїті. І слабко контрольований суходільний кордон... Тож Повітряні сили Домініканської Республіки записали у план свого розвитку придбання десятка патрульно-розвідувальних літаків для контролю кордону. Власне, вони вже мають вісім штурмовиків ЕМВ-314 "Супер Тукано", але використовувати ці потужні турбогвинтові літаки для рутинних патрульних польотів - бюджету не вистачить... Тож домініканці (а як назвати мешканців Домініканської Республіки?) звернулись до італійської фірми Flying Legend. Вона з 2011 р. випускає літаки Tucano Replica. Виглядають ці аероплани як справжні "Тукано" - навіть шасі ховається. Ось тільки виконані вони у 0,7 величини справжнього ЕМВ-312. І замість турбогвинтового мотора РТ6А обладнуються чотирициліндровими поршневими "Ротаксами" різних модифікацій. 


Випускаються італійські репліки як у готовому вигляді, так і формі комплектів для самостійного складання. Саме в такому варіанті купили "міні-Тукано" домініканці. Прийом загалом поширений в Латинській Америці - купівля таких "кітів" і їхнє складання дозволили свого часу заявити про створення власної авіаційної "промисловості" Болівії чи Колумбії. З доступної гами двигунів обрали найпотужніший - "Ротакс" 915iS (141 к.с.). З ним літак може розігнатись до 287 км/год. Дальність польоту становить 1170 км.



Перший домініканський Tucano Replica показали публіці 17 лютого цього року. Зовні він виглядає як справжнісінький "бойовий" літак - включаючи розпізнавальні знаки "лоу-візібл" і емблему штурмової ескадрильї. Але жодного озброєння машина не несе, відсутні й засоби спостереження (на кшталт електронно-оптичної головки). Бортовий номер ТР-75 - нестандартний, він натякає на ювілей - 75-ліття Повітряних сил Домініканської Республіки.  

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Ладога"

Довідник: Ту-22М