Публікації

Показано дописи з квітень, 2018

Про ремонт українських Мі-14

Зображення
Замітка у версневому числі Lotnictwo за 2017 рік

Про використання Ан-32Б в Іраку

Зображення
Інфографіка ВПС Іраку за підсумками бойової роботи з 2014 до кінця 2017 р. Що цікаво: Ан-32Б здійснили більше бойових вильотів (на бомбардування) ніж F-16  чи штурмовики L-159. Рішення про використання Ан-32Б як бомбардувальників ухвалили у 2014 р. на тлі фактичного колапсу іракської армії. Тоді з бойових літаків ВПС Іраку мали лише Су-25 і АС-208В "Комбат Караван". Ан-32Б використовувались, зокрема, під час звільнення Мосулу. Стандартне бомбардувальне обладнання - чотири пілони для 250-кг бомб  Бомбовий приціл НКПБ-7 у блістері   Іракці експериментували і зі скиданням великокаліберних бомб з вантажної кабіни Зрозуміло, що тут точність влучання знаходилась десь між "на кого Аллах пошле" і "хто не заховався, я не винен"  "Найсвіжіший" варіано доопрацювання Ан-32Б - з ІЧ пастками замість хвостової пари пілонів

Біплани "Анасаль" для Австро-Угорщини

Зображення
12 квітня 2018 р. виповнилось 100 років з дня прийняття на озброєння повітряних сил Австро-Угорщини літака українського виробництва. В роки Першої світової війни в Одесі функціонувало найбільше на теренах України (і третє в Російській імперії) літакобудівне підприємство - фірма "Анатра", яка за час війни виготовила близько тисячі аеропланів. Її власник - потомственний почесний громадянин Одеси, купець і банкір, італієць за походженням Артур Антонович Анатра - був ще й льотчиком-спортсменом і головою Одеського аероклубу. Завдяки його зусиллям скромні майстерні аероклубу у 1913-му спромоглись отримати замовлення від військових. Це стало першим кроком до розбудови підприємства, адже у ті часи єдиним великим замовником авіаційної техніки були саме збройні сили. А тут ще й Світова війна розпочалась, і на авіазаводи ринула злива замовлень... До 1916-го в Одесі та її околицях звели низку виробничих дільниць: слюсарне і штампувальне відділення на Канатній вулиці, механічне - н