Публікації

Показано дописи з травень, 2021

Стратегічний дрон "Глобал Гоук". Частина 1.

Зображення
  Безпілотні літальні апарати RQ-4 "Глобал Гоук" є частими гістьми в повітряному просторі України. Літаючи вздовж лінії фронту на Донбасі та поблизу узбережжя окупованого Криму, вони збирають інформацію про ворога. Завдяки можливості ведення розвідки на відстані до 300 км від лінії польоту, ці БПЛА не тільки повністю "бачать" всю територію окупованих районів Донецької та Луганської областей, але й "зазирають" у прикордонні російські регіони. Що  ж являє собою "Глобал Гоук"? За американською класифікацією, RQ-4 належить до класу HALE - High Altitude, Long Endurance - тобто, висотний, з великою тривалістю польоту. І ці епітети він цілком виправдовує: тривалість польоту "Глобал Гоука" сягає 35-36 годин, час патрулювання на відстані 2222 км від бази - 24 годин, перегоночна дальність - 22 тисяч км, а стеля - понад 18 тисяч м. Машина вже не найновіша - бойову службу вона почала у 2001 р. Безпілотник має дюралевий фюзеляж-напівмонокок з гермет

Україно-китайська співпраця в галузі авіації

Зображення
 Цікава стаття з червневого числа Air Forces Monthly

Російсько-українське протистояння в повітрі - квітень 2021 р.

Зображення
Замітка з червневого числа Air Forces Monthly - власне анонс більш розлогої статті, яку обіцяють в наступному числі.  

«Альбатрос» наступної ґенерації

Зображення
  Перший серійний L-39NG для ПС В'єтнаму. Серпень 2023 р. Чехословацька авіаційна промисловість в рамках Ради економічної взаємодопомоги з середини 1950-х рр. спеціалізувалась на виробництві реактивних навчально-тренувальних літаків. У 1956-1974 рр. вона виготовила майже 7300 літаків L -29 "Дельф і н", які постачались до десятків країн світу, і насамперед – до СРСР. Вже у 1963 р. почалось створення нового літака L -39 "Альбатрос" , який мав замінити L -29 . Машину спроектували за нормальною аеродинамічною схемою з прямим крилом низького розташування. Як силову установку обрали ТРДД А І -25ТЛ тяго ю 1720 кгс, спроектован и й в Запор і ж жі . Зв’язкове й навігаційне обладнання дозволяло виконувати польоти як удень, так і вночі, в простих і складних метеоумовах. Для відпрацювання завдань бойового застосування "Альбатрос" обладнали прицілом АСП-3НМУ-39, встановленим в передній кабіні, та двома підкрильними вузлами, на які можна було підвісити озброєння за

"Татра" на IDEX

Зображення
  Ось цю красуню представила "Татра" на цьогорічному салоні IDEX в Абу-Дабі. Це важкий позашляховик - логістичний транспортер з лінійки Force 8x8 - розвиток відомої і поширеної родини Т815. Що ми бачимо на фото? Перш за все, нову "довгу" кабіну з інтегральним бронюванням - власний продукт "Татри" (раніше виробник співпрацював в галузі броньованих кабін з чеською фірмою SVOS та ізраїльською Plasan). Характерна риса - збільшена висота кабіни ("високий" дах), що додає внутрішнього об'єму і спрощує особовому складу роботу в бронежилетах. На даху - люк, на якому можна змонтувати турель з кулеметом; можливий також монтаж дистанційно керованої кулеметної установки. Сталева вантажна платформа вміщає до восьми стандартних палет НАТО, а ззаду знаходиться шеститонний гідравлічний маніпулятор. Повна маса автомобіля становить 38 тонн, а вантажопідйомність - майже 20 тонн. Чого не видно на фото? Класична "татрівська" хребтова рама. Шестициліндров