Перші японські бомбардувальники. Ч. 6: "Міцубісі" Кі-1

Перший серійний Кі-1 У квітні 1932 р. конструктори «Міцубісі» розпочали проектування на основі «Юнкерса» К37 нового важкого бомбардувальника («юбакугекікі»), призначеного для заміни застарілого та невдалого літака «Кавасакі» «тип 87» («Дорньє» Do N ). Згідно з докладною специфікацією, наданою замовником, нова машина мала стати суцільнометалевим низькопланом з двома двигунами потужністю приблизно по 800 к.с., здатним продовжувати політ з одним непрацюючим мотором. Злітна маса машини повинна була перевищувати 7500 кг. Маса бомбового навантаження визначалася в 1000 кг (при неповній заправці паливом – до 1500 кг). До складу оборонного озброєння слід було включити три 7,7-мм кулемети на рухомих установках з боєкомплектом 1000 набоїв на ствол. Практична стеля визначалася в 4000 м, а максимальна швидкість повинна була становити не менше 240 км/год на висоті 3000 м. Термін готовності прототипу було поставлено досить жорсткий – березень 1933 р. Бригаду, що зайнялася проектув...