Публікації

Показано дописи з травень, 2020

Знай свого ворога: військова авіація російського Західного військового округу

Зображення
З червневого числа Air Forces Monthly  Дуже докладний огляд авіації Західного ВО (ВКС, авіація ВМФ і навіть Росгвардія) нашого їбанутого сусіда. Що треба відзначити: у ВКС в цьому окрузі вже не лишилось старих МіГ-29, Су-27 і Су-24М (крім однієї ескадрильї Су-24МР). З семи винищувальних ескадрилій (в трьох полках) - чотири літають на Су-35С, дві на Су-30СМ і одна на МіГ-31БМ. Дві бомбардувальні ескадрильї (один полк у Воронежі) повністю переозброєні на Су-34. Відкладені плани відтворення штурмового авіаполку в Бутурліновці (мав отримати модернізовані Су-25СМ). Також відкладені (або зовсім скасовані) плани формування бомбардувальної ескадрильї (на Су-24М!) в Шаталово - вона разом з дислокованою тут окремою розвідувальною ескадрильєю мали утворити змішаний авіаполк. Дещо старіший авіапарк має авіація Балтійського флоту, дислокована в Калінінградському анклаві. З чотирьох ескадрилей (зведених у винищувальний і штурмовий авіаполки) дві літають на Су-27, одна - на суміші Су-24М і Су-24

Латиноамериканські "Дрегонфлаї": "чортова дюжина" з Гватемали. Частина 2.

Зображення
В середині 1975 р. розмах партизанських дій на Центральному плато значно зріс. 4-та АЕ постійно тримала в бойовій готовності три А-37В на авіабазі Ла Орора. Ці літаки діяли "на виклик", підтримуючи сухопутні війська в басейні річки Ішкан  ( Ixcan ), на межі департаментів Уеуетенанго і Ель-Кіче. Вильоти, як правило, здійснювались парою. Один з літаків ніс блоки НАР, а інший - 125-кг і 250-кг авіабомби. Обов'язково брали підвісні паливні баки, оскільки район бойових дій знаходився досить далеко від авіабази, а підходящих для реактивних літаків проміжних аеродромів поблизу не було. Функції передових авіанавідників виконували екіпажі літаків Cessna 170 i Cessna 185 з 6-ї ескадрильї. В другій половині 1975 р. "гверильяс" поширили свої дії на північно-східний департамент Ель-Петен  ( El   Peten ) - найбільш віддалений від центру, найбільший за площею і водночас з найменшою густиною населення. Для забезпечення дій А-37В в цьому регіоні дообладнали аеродром Санта-

Латиноамериканські "Дрегонфлаї": "чортова дюжина" з Гватемали. Частина 1.

Зображення
Гватемала першою з латиноамериканських країн отримала штурмовики А-37В. Ще з початку 1960-х рр. її збройні сили вели постійну боротьбу проти партизанів-"гверильяс". США з 1963 р. надавали урядові Гватемали військову допомогу. Американські військові радники консультували місцевих вояків щодо методів протипартизанської боротьби, відпрацьованих ними на початковому етапі війни у В'єтнамі. Однак самими лише "добрими порадами" вони не обмежувались. Зі США в рамках програми МАР ( Military Aid Program ) надходило різноманітне озброєння, у тому числі й авіатехніка - навчально-бойові літаки Т-33А, бомбардувальники В-26К "Інвейдер", гелікоптери UН-19 («Сікорський» S-55). ВПС США також брали безпосередню участь в боях проти партизанів. В Гватемалі вони задіяли літаки В-26К і Т-28, перекинуті з зони Панамського каналу. Досить швидко вдалось знайти оптимальний алгоритм взаємодії американських і гватемальських авіаторів - літаки ВПС Гватемали здійснювали розвід

Латиноамериканські "Дрегонфлаї": Колумбія

Зображення
Колумбійські А-37В готуються до дозаправки в повітрі з бразильського КС-130 під час навчань "Крузекс-2013" Мушу зізнатись - давно захоплююсь латиноамериканською авіацією. А одним з найулюбленіших типів літаків, які експлуатувались (і експлуатуються) в цьому регіоні, є легкий штурмовик А-37В "Дрегонфлай". Цей ветеран війни у В'єтнамі, простий, дешевий і невибагливий, виявився надзвичайно придатним для протипартизанських операцій і боротьби з наркокартелями - основних завдань ВПС більшості країн Латинської Америки за останні десятиліття. Загалом ці літаки служили в дев'яти країнах регіону. Сьогодні розкажу про службу "Дрегонфлаїв" в Колумбії. Закупівлі В 1977 р. уряд Колумбії звернувся до США з запитом щодо закупівлі шести літаків А-37В. Оскільки випуск цих машин вже припинився, мова могла йти лише про вживані літаки. Американські власті спочатку погодились продати лише два А-37В в комплекті з чотирма навчальними Т-37В. Колумбійці погодил

Ukrainischer Grenzdienst - стаття про авіацію прикордонників

Зображення
Стаття з червневого числа Flieger Revue