«Традиції – їхнє всьо» - перше, що спадає на думку, коли бачиш черговий витвір козломордих, призначений для транспортування піхоти. «Новітній» «аналоховнєт» БТР-82А, взятий на озброєння 2011 р., за компонувальною схемою не відрізняється від БТР-60, спроєктованого ще в середині минулого століття. Головна її риса – кормове розташування двигуна. Вона диктувалась совєцькими людиноненависницькими засадами проєктування бойових машин, коли захищеність силової установки домінувала над зручністю і безпекою для екіпажу. В підсумку, десант мусив спішуватись або через верхні люки, або через бічні, розташовані між другою і третьою віссю чотиривісної машини. Бокові люки на БТР-80 мають збільшені розміри, але все ж не є надто зручними. А ось при проєктуванні більшості зарубіжних бронетранспортерів застосований людиноцентричний підхід: мотор знаходиться спереду, а в кормовій стінці корпусу влаштовані дверцята, або й навіть рампа з гідравлічним приводом. Завдяки цьому піхотинець у повному спорядженні