Неможливі речі робимо одразу. На чудеса доведеться трохи зачекати (напис на дверях штабу Винищувального командування Королівських повітряних сил періоду битви за Англію)
Російська авіація в окупованому Криму
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Розлога стаття з Air International 2018-02. Окремий розділ присвячений долі українських літаків, частин, установ та авіаремонтних підприємств під окупацією.
Учора в мережі з’явилось відео полювання нашого fpv - дрона за черговим запорєбріковим раритетом. Машина на гусеничному шасі, яке безпомильно дозволяє ідентифікувати її танковий генотип, не має башти, а замість неї – квадратну нерухому рубку. Фахівці ідентифікували цього аналоховнєта як «високозащіщьонноє транспортноє срєдство (ВТС) «Ладога». Виріб надзвичайно рідкісний і маловідомий. Для чого призначена «Ладога»? Створювалась вона для евакуації генералів та інших високопосадовців за умов застосування зброї масового ураження. Проєктувалась вона Кіровскім заводом в Лєнінбурзі – розробником газотурбінних танків Т-80. Не дивно, що за основу взяли шасі саме цього танка з двигуном ГТД-1000ТФ (за іншими даними – ГТД-1250) потужністю 1100 (1250) к.с. Замість башти встановили броньовану рубку з чотирма зручними кріслами для VIP -пасажирів, засобами зв’язку, спостереження та системою життєзабезпечення «как на касмічєском караблє». Навіть шоломофони для «Ладоги» виготовили особливі – не зі
Створення цього літака було зумовлене низькою ефективністю надзвукового однорежимного середнього бомбардувальника Ту-22 – прийнятий на озброєння у 1962 р., він дуже швидко перестав відповідати вимогам часу. Хоч позначення Ту-22М чітко вказує на наступність з попередньою конструкцією, насправді він став цілком новою машиною – спільним у Ту-22 і Ту-22М було лише тактичне призначення. Новий бомбардувальник отримав крило змінної стрілоподібності, що суттєво розширювало область його застосування. Проектування літака під індексом "145" почалось наприкінці 1964 р. За п’ять років, 30 серпня 1969 р., в повітря піднявся перший дослідний екземпляр Ту-22М0. До 1972 р. виготовили дев’ять літаків цієї модифікації. Вони обладнувались ТРДДФ НК-144-22, створеними на базі двигуна пасажирського надзвукового літака Ту-144 і використовувались лише для випробувань, а також підготовки екіпажів. Паралельно до кінця 1972 р. виготовили дев’ять літаків Ту-22М1, які відрізнялись зменшеною масою й уд
За порєбріком анонсували створення Дніпровської військової флотилії. Це буде вже п’ята її реактивація з часів совдєпії. Склад її поки можна лише прогнозувати в загальних рисах (наче, на Каспії ще лишились бронекатери проєкту 1204). Але сьогодні з’явилась інформація про можливе включення до складу цієї флотилії берегових артилерійських комплексів А-222 «Бєрєг». Попереджений – значить, озброєний. Тож давайте придивимось до цього комплексу детальніше – бо він цілком підпадає під категорію аналоховнєт. Перше враження від А-222 – та це ж корабельна артилерійська башта, всиндючена на МАЗівське чотиривісне шасі! Десь так воно і є. За задумом, «Бєрєг» мав стати цілком новим словом в береговій артилерії, яка традиційно використовувала стаціонарні, залізничні або причіпні артсистеми. На заміну їм мали прийти самохідки. До берегової САУ ставилась низка специфічних вимог. Перш за все – це наявність системи управління вогнем, яка б дозволяла уражати рухомі цілі на великій відстані. Водночас
Коментарі
Дописати коментар