Фото Scramble - українські цивільні літаки
Є такий голландський часопис Scramble - орган асоціації авіаційних споттерів. Читати у ньому майже нічого (в основному - нудний перелік на десятки сторінок, які літаки в який аеропорт прилітали), але трапляються цікаві фото. Буду поступово викладати. У цьому пості зберу українські цивільні літаки
Бізнес-джет Cessna 680 компанії Exxaero, зареєстрований у Нідерландах і сфотографований в Борнмауті (Англія) у вересні 2016 р. До цього літак упродовж трьох років літав з українською реєстрацією UR-LDB. З того часу лишилась "ліврея" (Scramble 10/2016)
Ембраер компанії "Дніпроавіа" (борт UR-DNT). Літак випуску 2003 р., до 2008 р. літав в Alitalia Express, у 2010 р. куплений "Дніпроавіа". Сфотографований 19 жовтня 2016 р. в Роттердамі (Scramble 12/2016).
Ан-12БП (борт UR-11819) компанії "Мотор Січ". Літак виготовлений у 60-х рр. як літаюча лабораторія, в 1991 р. переобладнаний у транспортний. В авіакомпанії "Мотор Січ" - з 2004 р. Сфотографований 11 липня 2017 р. в Остенде (Scramble 9/2017).
Ще один літак з парку "Мотор Січі" - Як-40 (борт UR-MSX). Машина випуску 1975 р., перший експлутант - Литовське управління цивільної авіації (борт СССР-87541). Сфотографований 6 серпня 2018 р. в Запоріжжі (Scramble 1/2019).
Красень Ан-22 "Авіаліній Антонова" (борт UR-09307). Сфотографований 28 жовтня 2017 р. в Остенде (Scramble 12/2017).
Ербас А320-200 (борт UR-CQP) авіакомпанії "Дарт". Колишня машина Egypt Air, придбана "Дартом" в серпні 2017 р. і сфотографована в Брюсселі 19 вересня того ж року (Scramble 11/2017). В листопаді 2017 р. літак опинився в сирійській авіакомпанії Cham Wings (борт YK-BAE), а компанія "Дарт" потрапила до санкційного списку Мінюсту США і у квітні 2018 р. припинила своє інсування (про неї - див. тут: ДАРТ).
Боїнг 777-200ER в лівреї МАУ і з тимчасовою реєстрацією 2-AERC лзінгової фірми AerCap. Літак мав отримати українську реєстрацію UR-GOD, але в Україну так і не потрапив. Кілька місців він простояв в аеропорту Лурд-Тарб, після чого його перегнали в США. Сфотографований 14 лютого 2019 р. під час проміжної посадки в Шенноні (Ірландія) (Scramble 3/2019).
А ця картинка сумна - розбирання списаних Іл-76 в Запоріжжі (Scramble 4/2019).
Бізнес-джет Cessna 680 компанії Exxaero, зареєстрований у Нідерландах і сфотографований в Борнмауті (Англія) у вересні 2016 р. До цього літак упродовж трьох років літав з українською реєстрацією UR-LDB. З того часу лишилась "ліврея" (Scramble 10/2016)
Ембраер компанії "Дніпроавіа" (борт UR-DNT). Літак випуску 2003 р., до 2008 р. літав в Alitalia Express, у 2010 р. куплений "Дніпроавіа". Сфотографований 19 жовтня 2016 р. в Роттердамі (Scramble 12/2016).
Ан-12БП (борт UR-11819) компанії "Мотор Січ". Літак виготовлений у 60-х рр. як літаюча лабораторія, в 1991 р. переобладнаний у транспортний. В авіакомпанії "Мотор Січ" - з 2004 р. Сфотографований 11 липня 2017 р. в Остенде (Scramble 9/2017).
Ще один літак з парку "Мотор Січі" - Як-40 (борт UR-MSX). Машина випуску 1975 р., перший експлутант - Литовське управління цивільної авіації (борт СССР-87541). Сфотографований 6 серпня 2018 р. в Запоріжжі (Scramble 1/2019).
Красень Ан-22 "Авіаліній Антонова" (борт UR-09307). Сфотографований 28 жовтня 2017 р. в Остенде (Scramble 12/2017).
Ербас А320-200 (борт UR-CQP) авіакомпанії "Дарт". Колишня машина Egypt Air, придбана "Дартом" в серпні 2017 р. і сфотографована в Брюсселі 19 вересня того ж року (Scramble 11/2017). В листопаді 2017 р. літак опинився в сирійській авіакомпанії Cham Wings (борт YK-BAE), а компанія "Дарт" потрапила до санкційного списку Мінюсту США і у квітні 2018 р. припинила своє інсування (про неї - див. тут: ДАРТ).
Боїнг 777-200ER в лівреї МАУ і з тимчасовою реєстрацією 2-AERC лзінгової фірми AerCap. Літак мав отримати українську реєстрацію UR-GOD, але в Україну так і не потрапив. Кілька місців він простояв в аеропорту Лурд-Тарб, після чого його перегнали в США. Сфотографований 14 лютого 2019 р. під час проміжної посадки в Шенноні (Ірландія) (Scramble 3/2019).
А ця картинка сумна - розбирання списаних Іл-76 в Запоріжжі (Scramble 4/2019).
Коментарі
Дописати коментар