Нова машина для американської піхоти
Зовнішній вигляд цього транспортного засобу ніби натякає, що він призначений для SAS, "рейнджерів" чи ще якогось крутезного спецназу. Полегшений кузов, дуги безпеки, курява з-під коліс - романтика далеких рейдів тилами ворога :) Та ні - машинка призначена для звичайнісінької махри, піхоти, хоч і американської.
У 2018 р. армія США оголосила конкурс на створення легкої двовісної повнопривідної машини Infantry Squad Vehicle (ISV), призначеної для збезпечення мобільності піхотних відділень. Відповідно до вимог, маса машини не повинна перевищувати 5000 фунтів (2270 кг), а габарити - дозволяти перевезення у вантажній кабіні гелікоптера СН-47 "Чинук" і на зовнішній підвісці UH-60 "Блек Хок". ISV повинна вміщати 9 солдат, а також служити платформою для монтажу різноманітного озброєння.
В червні 2019 р. з кількох проектів військові відібрали три пропозиції - концерну GM Defense і консорціумів Oshkosh Defense-Flyer Defense и SAIC-Polaris. Кожен з трьох учасників фінального етапу конкурсу отримав по мільйону доларів для виготовлення двох дослідних машин. Випробування проводились з листопада 2019 р. до лютого 2020-го на Абердинському полігоні та у Форт-Брегг. Переможцем стала машина GM Defense. Вона побудована на шасі комерційного пікапа Шевроле "Колорадо" ZR2, щорічний обсяг випуску якого сягає 150 тисяч екземплярів, і використовує 70% спільних з ним вузлів. Саме це, а також наявність розгалуженої ділерської мережі з постачання запчастин, і стало одним з основних чинників перемоги GM Defense.
ISV комплектується 2,8-літровим турбодизелем Duramax потужністю 186 к.с. і шестиступінчатою автоматичною коробкою передач.
26 червня 2020 р. GM Defense отримала контракт на суму 214,3 млн. доларів, який передбачає випуск першої партії - 649 одиниць - машин ISV. Всього ж армія США планує придбати для своїх піхотних бригад 2065 таких автомобілів.
У 2018 р. армія США оголосила конкурс на створення легкої двовісної повнопривідної машини Infantry Squad Vehicle (ISV), призначеної для збезпечення мобільності піхотних відділень. Відповідно до вимог, маса машини не повинна перевищувати 5000 фунтів (2270 кг), а габарити - дозволяти перевезення у вантажній кабіні гелікоптера СН-47 "Чинук" і на зовнішній підвісці UH-60 "Блек Хок". ISV повинна вміщати 9 солдат, а також служити платформою для монтажу різноманітного озброєння.
В червні 2019 р. з кількох проектів військові відібрали три пропозиції - концерну GM Defense і консорціумів Oshkosh Defense-Flyer Defense и SAIC-Polaris. Кожен з трьох учасників фінального етапу конкурсу отримав по мільйону доларів для виготовлення двох дослідних машин. Випробування проводились з листопада 2019 р. до лютого 2020-го на Абердинському полігоні та у Форт-Брегг. Переможцем стала машина GM Defense. Вона побудована на шасі комерційного пікапа Шевроле "Колорадо" ZR2, щорічний обсяг випуску якого сягає 150 тисяч екземплярів, і використовує 70% спільних з ним вузлів. Саме це, а також наявність розгалуженої ділерської мережі з постачання запчастин, і стало одним з основних чинників перемоги GM Defense.
ISV комплектується 2,8-літровим турбодизелем Duramax потужністю 186 к.с. і шестиступінчатою автоматичною коробкою передач.
26 червня 2020 р. GM Defense отримала контракт на суму 214,3 млн. доларів, який передбачає випуск першої партії - 649 одиниць - машин ISV. Всього ж армія США планує придбати для своїх піхотних бригад 2065 таких автомобілів.
Коментарі
Дописати коментар