Чи варто Україні створювати власний винищувач?

Коротка хронологія створення корейського винищувача KF-X - спеціально для тих, хто вважає, що Україна повинна створювати новий винищувач власними силами:
2001 - заява про початок створення винищувача;
кінець 2015 - угода між корейською та індонезійською фірмами про спільну розробку;
кінець 2018 - затвердження ескізного проєкту;
кінець 2019 - захист технічного проєкту.
Далі - дати прогнозні:
червень 2021 - викотка першого прототипу;
червень 2022 - перший політ
2026 - завершення випробувань.
Вартість розробки літака і будівництва прототипів у 2015 р. оцінювалась в 6,9 мільярдів доларів. По 20% беруть на себе корейська й індонезійська фірми, решту - уряд Республіки Корея. Це при тому, що Республіка Корея вже має успішний досвід створення надзвукового навчально-бойового літака Т-50 і не заморочується з новими двигунами - купила ліцензію на американські F414. А от практично все бортове обладнання, включаючи радар з АФАР - власне.
У квітні 2014 р. на симпозіумі з історії повітряних воєн в Стамбулі мав нагоду слухати виступ одного з корейських розробників цього літака, присвячений проблемам вибору компонування. Вони розгладали чи не десяток варіантів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Ладога"

Довідник: Ту-22М

А-222 "Бєрєг"