Знай свого ворога: нові "Пластуни"

 

"Пластун-2" у вантажопасажирському варіанті

Продовжимо розгляд експонатів шоу «Армія-2024». Сьогодні – про вироби фірми «Русскіє вєздєходи Пластун», яка представила одразу кілька зразочків. Два з них – це варіації вже відомого снігоболотохода «Пластун-СН», про якого яписав у січні. Один з виставкових екземплярів обладнаний глушилкою дронів ОПД-712 «Щіт». Інший – телескопічною щоглою з оптоелектронними пристроями спостереження АТМ-75 і РТР-900М.



 

Новинкою є «Пластун-2» - гусеничний снігоболотохід збільшеної вантажопідйомності, але, на відміну від «Пластуна-СН», не броньований. По суті, це гусенична вантажівка (чи радше сказати, пікап – з огляду на вантажопідйомність, яка становить 1500 кг). На «Пластуні-2» замість бензинового мотора від «Лади» встановили дизель потужністю 85 кВт – рішення значно краще, ніж двигун від легковика. Однак заявлена максимальна швидкість 90 км/год – це явно з галузі ненаукової фантастики. Думаю, реально цей показник рази в півтора або й у два менший.

"Пластун-2" у вантажному варіанті
 

На виставці «Пластун-2» був представлений теж у двох варіантах: проста вантажна платформа з двомісною кабіною і машина з закритим кузовом, шестимісною кабіною, за якою розташований багажний відсік.

 

Найцікавіший – третій виріб, колісний всюдихід «Пластун-ТТ» (ТТ – «тактічєскій транспортьор»). Це спроба створити російський аналог китайської машинки «Дезерткросс». «Пластун-ТТ» - двовісний, причому без звичного рульового механізму – поворот здійснюється зміщенням передньої і задньої секцій відносно одна одної на кут до 30°. Це дозволило використати однотипні передній і задній мости (задній міст від «Газелі»). Мотор ВАЗ-21214 потужністю 63 кВт – це переробка ВАЗ-21213 від «Ниви».

"Пластун-ТТ"
 

Конструкція кузова максимально проста: каркас зі сталевих труб діаметром 32 мм і обшивка з 2-мм алюмінієсвих листів. В передній частині встановлена лебідка з тяговим зусиллям 3600 кг. Вантажопідйомність «Пластуна-ТТ» - 1000 кг; він може перевозити до десяти осіб.

 

Деякі джерела вказують, що міністерство нападу ри-фи вже замовило 40 «Пластунів-ТТ». Але... Пам’ятаєте, на початку року я писав про плани довести випуск «Пластунів-СН» до 4-5 машин на тиждень? Так от, є великі сумніви, що фірма змогла хоча б наблизитись до цього показника. Інакше б лік знищеним машинам цього типу неминуче зростав. А так – «Пластун-СН», знищений 22 листопада минулого року лишається єдиною втратою таких всюдиходів. От і з «Пластунами-ТТ», думаю, буде така ж історія: замовлених 40 штук робитимуть місяці три-чотири.

 

 

«Пластун-СН»

«Пластун-2»

«Пластун-ТТ»

Місткість, чол.

2-8

2-10

2-10

Власна маса, кг

3800

3500

1850

Вантажопідйомність, кг

3600

5000

2850

Довжина, мм

4800

5400

5150

Ширина, мм

2500

2450

1990

Висота, мм

1950

2350

2300

Кліренс, мм

500

500

280

Потужність двигуна, кВт

78

85

63

Максимальна швидкість, км/год

50

90 (?)

100

 

 

Шановні читачі, якщо моя писанина вас зацікавила – можете докинути трошки на книжечки: https://buymeacoffee.com/andrijkhar9

 

Приватбанк: 4731 2196 4166 1818

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Ладога"

Довідник: Ту-22М

А-222 "Бєрєг"