Про іранський Белл 412
Кілька слів про вчорашнього здохлого кнура на прізвисько
Раїсі. Точніше, не про нього, а про гелікоптер, який благополучно доставив
Раїсі до мальовничого схилу гори, вкритого густим лісом, ну, а далі - в ісламське пекло (чи що там у них). Ні, це не Мі-171, як
спочатку повідомлялось – Раїсі був не настільки азартним, щоб грати в російську
рулетку (про те, як за порєбріком «вміють» робити цивільні гелікоптери, ми вжеписали). Він обрав машину продукції бездуховного і загниваючого Заходу – американської
фірми «Белл»і . Спочатку згадувалось, що це був Белл 212, але згодом вдалось
точно ідентифікувати машину – Белл 412 борт 6-9221 з ВІПівської ескадрильї.
Повітряних сил Ірану. І ось тут починається інтрига...
«Яааак??? – налетіли «експерти» - не може бути! Адже Белл
412 почав випускатись вже після перемоги ісламської революції в Ірані і запровадження
ембарго на постачання західної зброї!» Так то воно так, та тільки трошечки не
так. Дюжину Белл 412 замовив ще шах у 1978 р. І дійсно, після революції постачання
цих машин було заборонене. Історія тягнулась понад десять років, і перспективи
її вирішення на користь Ірану з’явились 1989 р., коли фірма «Белл Текстрон»
перенесла свою штаб-квартиру і завод в Канаду. Саме з Канади транспортні літаки
Ан-124 «Руслан» і перевозили Белли 412 в Іран – суто «для цивільного
використання». Але аятоллам, так само, як і кацапам, вірити не можна – і принаймні
частина цих гелікоптерів опинилась в Повітряних силах.
Чому ж розбився гелікоптер з іранським прєзіком? НМСД,
причина доволі прозаїчна – вкрай погані погодні умови. Припустити, що пілоти чи
техніки ВІПівської ескадрильї мають недостатню підготовку було б наївно. Так
само наразі ніщо не вказує на замах – хоча у Моссада руки довгі...
Шановні читачі, якщо моя писанина вас зацікавила – можете
докинути трошки на книжечки: https://buymeacoffee.com/andrijkhar9
Приватбанк: 4731 2196 4166 1818
Коментарі
Дописати коментар